Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TH7300.95J vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TH7300.95J VERNET S.A.

TH7300.95J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

TH7300.95J

producent:

VERNET S.A.

Status produktu: Normalny
nr EAN 3531650042234

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH7300.95J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (95°C) pasuje do: NISSAN AVENIR, JUKE, MICRA IV, NOTE, PRIMERA, QASHQAI I, SENTRA VI, TEANA I, TIIDA, X-TRAIL I, X-TRAIL II, RENAULT CLIO III, CLIO IV 1.2-2.5 07.01-
numery OEM:
NISSAN      212306N200
NISSAN      212306N20A
NISSAN      212308P300
NISSAN      21230EL00A
NISSAN      21230EL00B
RENAULT      212303RC0A
RENAULT      212306N20A
RENAULT      2222515910
RENAULT      7701065358
RENAULT      7701068773
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH7300.95J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH7300.95J VERNET S.A.:

2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
2020-02-05
 5/5
OK
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.