Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Mini MINI PACEMAN (R61) Cooper ALL4 (2013.07-2016.09) 122km » THK627424.87J vernet s.a.
wybrany samochód: 
Mini Mini Paceman (r61) Cooper All4 (2013.07-2016.09) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia THK627424.87J VERNET S.A.

THK627424.87J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
115.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

THK627424.87J

producent:

VERNET S.A.

Status produktu: Normalny
nr EAN3531650045839

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia THK627424.87J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) pasuje do: SEAT ALTEA, ALTEA XL, CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, LEON, TOLEDO III, SKODA FABIA I, FABIA II 1.4/1.4LPG 10.03-05.15
numery OEM:
AUDI      032121111BM
VOLKSWAGEN      032121111BM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia THK627424.87J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia THK627424.87J VERNET S.A.:

Krystian, Warszawa
2020-02-05
 5/5
OK
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
Waldemar, Rumia
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Warszawa
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta
mirosław,
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.