Piątek 09.05 infolinia czynna do 11:00
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 03N115562B volkswagen

filtr oleju vag 03N115562B VOLKSWAGEN

03N115562B filtr oleju vag VOLKSWAGEN
volkswagen 03N115562B
filtr oleju vag 03N115562B
03N115562B
63.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

03N115562B

producent:

VOLKSWAGEN

Indeks: VAG 03N115562B
Marka: VAG
Grupa towarowa TecDoc: Filtr oleju
Nazwa: FILTR OLEJU VAG
Opis: sil. 2.0 TDI
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 10
Zamiennik: : HU7020Z
Numer dostawcy: 03N115562B

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie filtr oleju vag 03N115562B VOLKSWAGEN

FILTR OLEJU VW 1,6/2,0TDI 2012-
numery OEM:
AUDI      03N115562
AUDI      03N115562B
SEAT      03N115562
SEAT      03N115562B
SKODA      03N115562
SKODA      03N115562B
VAG      03N 115 466
VAG      03N 115 562
VAG      03N115562B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie filtr oleju vag 03N115562B VOLKSWAGEN w samochodach:

Opinie Klientów o filtr oleju vag 03N115562B VOLKSWAGEN:

2022-11-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.