Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Volkswagen MULTIVAN T6 (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2.0 TDI (2015.06-???) 204km » 5Q0 965 567 volkswagen
wybrany samochód: 
Volkswagen Multivan T6 (sgf, Sgm, Sgn, Shm, Shn) 2.0 Tdi (2015.06-???) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej 5Q0 965 567 VOLKSWAGEN

5Q0 965 567 Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej VOLKSWAGEN
volkswagen 5Q0 965 567
Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej 5Q0 965 567
405.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

5Q0 965 567

producent:

VOLKSWAGEN

AUDI A1, A1 CITY CARVER, A3, Q2, Q3, SEAT ALHAMBRA, ARONA, ATECA, IBIZA II, IBIZA III, IBIZ

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej 5Q0 965 567 VOLKSWAGEN

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (tryb pracy elektryczny) pasuje do: AUDI A1, A1 CITY CARVER, A3, Q2, Q3, SEAT ALHAMBRA, ARONA, ATECA, IBIZA II, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC 1.0-Electric 09.93-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej 5Q0 965 567 VOLKSWAGEN w samochodach:

Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej 5Q0 965 567 VOLKSWAGEN:

Slawomir, Zabki
2021-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.