Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.6 Ti (2010.12-???) 134km » 410766.103D0 wahler
wybrany samochód: 
Ford Fiesta Vi (cb1, Ccn) 1.6 Ti (2010.12-???) 134km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 410766.103D0 WAHLER

410766.103D0 Termostat układu chłodzenia WAHLER
wahler 410766.103D0
Termostat układu chłodzenia 410766.103D0
410766.103D0
wahler 410766.103D0 Termostat układu chłodzenia
303.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (16 ocen)
numery handlowe:

E2870019502A0

numer części:

410766.103D0

producent:

WAHLER

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]103
nr EAN4029783011054

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 410766.103D0 WAHLER

Termostat cieczy chłodzącej (103°C, w obudowie) pasuje do: BMW 1 (E82), 1 (E88), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 5 (F10), 5 (F11), 5 GRAN TURISMO (F07), 6 (F12), X3 (F25), X5 (E70) 3.0 05.06-06.18
numery OEM:
BMW      11 53 7 601 158
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 410766.103D0 WAHLER w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 410766.103D0 WAHLER:

Łukasz, Poznań
2019-11-08
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie wahler , także teraz
Rafał, warszawa
2021-01-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Dobre Miasto
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław Perkowski
2009-07-19
 5/5
Dobra cena niemiecka precyzja gwarancją niezawodności -polecam
Piotr, Bydgoszcz
2021-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2022-04-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, Warszawa
2019-10-25
 5/5
Duża gama zamienników w dobrych cenach takich jak 410049.88D wahler który kupiłem przez stronę sklepu
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Grabica
2021-02-06
 5/5
wszystko zgadza się z opisem dobra jakość
ZBIGNIEW, Kiełczewo
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, Siemianowice Śląskie
2021-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Bydgoszcz
2020-06-19
 5/5
Pasuje i działa!
Piotr, Błażowa
2020-04-09
 5/5
Zawsze kupuję części wahler i nigdy nie miałem z nimi problemów
Sławomir, Pruszków
2020-12-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.