Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35C21, 35S21, 40C21, 42S21, 50C21, 60C21, 65C21, 70C21 (2021-???) 207km » I10001YMT yamato
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Platforma / Podwozie 35c21, 35s21, 40c21, 42s21, 50c21, 60c21, 65c21, 70c21 (2021-???) 207km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10001YMT Yamato

I10001YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I10001YMT
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10001YMT
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I10001YMT

producent:

Yamato

Status produktu: pseudo artykuł
Strona zabudowyz lewej
nr EAN5900427501102

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10001YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: DAEWOO 1.5I, ARANOS, CIELO, CIELO LOAD RUNNER, ESPERO, LANOS, LEMANS, NEXIA, OPEL ASCONA C, KADETT E, KADETT E COMBO, KADETT E/KOMBI 1.2-2.0 09.81-
numery OEM:
OPEL      3 24 039
VAUXHALL      90 140 007
DAEWOO      26 001 807
DAEWOO      96 275 018
DAEWOO      P26001807
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10001YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I10001YMT Yamato:

2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.