Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Daewoo ESPERO (KLEJ) 2.0 (1995.02-1999.06) 105km » I15006YMT yamato
wybrany samochód: 
Daewoo Espero (klej) 2.0 (1995.02-1999.06) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I15006YMT Yamato

I15006YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I15006YMT
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I15006YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Gwint zewn. [mm]M 12 x 1,25
MateriałStal
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowyzewnętrzny
Wymagana ilość2
nr EAN5900427509672

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I15006YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: HYUNDAI H-1, H-1 / STAREX, MITSUBISHI 3000 GT, DELICA / SPACE GEAR, L 300 / DELICA II, L 300 III, L400, LANCER IV, LANCER V, LANCER VII 1.3-3.0 08.84-
numery OEM:
MITSUBISHI      MB 527 650

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I15006YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I15006YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.