Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Citroën CX II Break 25 D (1986.05-1992.12) 73km » I19004YMT yamato
wybrany samochód: 
Citroën Cx Ii Break 25 D (1986.05-1992.12) 73km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I19004YMT Yamato

I19004YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I19004YMT
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I19004YMT

producent:

Yamato

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
nr EAN5900427511682

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I19004YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: ISUZU CAMPO, KB, PICKUP, TF, TFR/TFS, TROOPER II, TROOPER III, OPEL CAMPO, FRONTERA A, FRONTERA A SPORT, MONTEREY A 2.0-3.5 08.78-08.04
numery OEM:
ISUZU      8 94419 409 0
ISUZU      8 94419 409 1
ISUZU      8 94459 481 0
ISUZU      8 94459 481 2
ISUZU      9441-9409
OPEL      3 24 058
OPEL      9 20 374
OPEL      94 459 480
OPEL      94 459 481
VAUXHALL      9 20 374
VAUXHALL      94 459 480
VAUXHALL      94 459 481
VAUXHALL      94419409
VAUXHALL      97 020 954

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I19004YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I19004YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.