Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Bmw R 100 R 100 T (247) (1977.04-1984.10) 65km » PW690228 ysparts
wybrany samochód: 
Bmw R 100 R 100 T (247) (1977.04-1984.10) 65km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

POMPA WSPOMAGANIA BMW E90 320I, E93 320I PW690228 YSPARTS

PW690228 POMPA WSPOMAGANIA BMW E90 320I, E93 320I YSPARTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PW690228

producent:

YSPARTS

POMPA WSPOMAGANIA BMW E90 320I, E93 320I
dla pojazdów z aktywnym układem kierowniczym
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 32416777815
Numer dostawcy: PW690228

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WSPOMAGANIA BMW E90 320I, E93 320I PW690228 YSPARTS

numery OEM:
BMW      32 41 6 777 815
BMW      6 777 815
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie POMPA WSPOMAGANIA BMW E90 320I, E93 320I PW690228 YSPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o POMPA WSPOMAGANIA BMW E90 320I, E93 320I PW690228 YSPARTS:

2021-09-21
 5/5
trudno na rynku znaleźć coś taniej jeżeli chodzi o nowe części

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

YSPARTS