Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 21.027 asmet

Tłumik końcowy 21.027 ASMET

21.027 Tłumik końcowy ASMET
asmet 21.027
269.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

21.027

producent:

ASMET

Strona zabudowy z tyłu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik końcowy 21.027 ASMET

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: SEAT TOLEDO II SKODA OCTAVIA I VW BORA, BORA I, GOLF IV 1.9D 09.96-03.10

Tłumik końcowy 21.027 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Tłumik końcowy 21.027 producenta ASMET

SKODA

1J5253609AJ, 1J5253609L

VOLKSWAGEN

1J5253609AJ, 1J5253609L

SEAT

1J5253609AJ, 1J5253609L

numery OEM:
SEAT      1J5253609AJ
SEAT      1J5253609L
SKODA      1J5253609AJ
SKODA      1J5253609L
VOLKSWAGEN      1J5253609AJ
VOLKSWAGEN      1J5253609L

Zastosowanie Tłumik końcowy 21.027 ASMET w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik końcowy 21.027 ASMET:

Mateusz, Zgorzelec
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Bogusław, Nowe
2023-02-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kielce
2022-11-20
 5/5
Tłumik pasuje, wykonany b. dobrze.
Marcin, Zawiercie
2021-04-22
 2/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Kraków
2021-05-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Leopold, Nowe Miszewo
2022-05-09
 5/5
Ostatnio tłumik do BMW i amortyzatory do Fiesty. Ceny konkurencyjne. Spory wybór części - pierwszego montażu jak i w asortymencie budżetowym.
Mateusz, Zgorzelec
2023-04-15
 4/5
W oryginale są dospawane nakrętki do mocowania ten nie posiada ale jakość i dopasowanie Bardzo dobre
Marek, Racibórz
2024-11-26
 5/5
Produkt pasuje idealnie. Odnośnie trwałości za wcześnie na ocenę.
Roland, Konin
2022-06-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Cycow
2022-11-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.