Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 24.2531-5003.3 ate

Wysprzęglik centralny sprzęgła 24.2531-5003.3 ATE

24.2531-5003.3 Wysprzęglik centralny sprzęgła ATE
515.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

090010

numer części:

24.2531-5003.3

producent:

ATE

Średnica wewnętrzna [mm] 31
Materiał Aluminium
nr EAN 4006633429542

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 24.2531-5003.3 ATE

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: ALFA ROMEO 159; CHEVROLET AVEO, CRUZE; FIAT CROMA; OPEL ADAM, ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC 1.0-3.2 09.95-
numery OEM:
FIAT      71747899
OPEL      24422061
OPEL      24424546
OPEL      24424957
OPEL      56 79 304
OPEL      56 79 332
OPEL      56 79 333
OPEL      6 79 344
OPEL      90470874
OPEL      90523765
OPEL      93317724
SAAB      24422061
SUZUKI      23820-63JA0
VAUXHALL      24422061
VAUXHALL      24424546
VAUXHALL      24424957
VAUXHALL      56 79 304
VAUXHALL      56 79 332
VAUXHALL      56 79 333
VAUXHALL      6 79 344
VAUXHALL      90470874
VAUXHALL      90523765
VAUXHALL      93317724
CHEVROLET      24422061

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 24.2531-5003.3 ATE w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Brand ATE należy do koncenru Continental Teves, który jest jednym z większych dostawców części samochodowych na świecie. Firma powstała w roku 1906 i do czasów obecnych, ugruntowała sobie pozycję jako dostawca układów hamulcowych na pierwszy montaż oraz na rynek niezależny.

ATE specjalizuje się w częściach układu hamulcowego, takich jak: tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe, bębny, szczęki, cylinderki hamulcowe i pompy hamulcowe. Jest innowatorem takich rozwiązań jak podwójna pompa hamulcowa, zasilającą hamulce przedniej i tylnej osi pojazdu.