Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » D41075C seinsa autofren

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41075C SEINSA AUTOFREN

D41075C Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SEINSA AUTOFREN
autofren D41075C
50.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (32 ocen)
numer części:

D41075C

producent:

SEINSA AUTOFREN

Strona zabudowy Oś przednia
Średnica [mm] 48
System hamulcowy ATE-BENDIX
Zestaw pełny 
nr EAN 8430320078168

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41075C SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego przód L/P (średnica tłoczka: 48, z tłoczkiem) pasuje do: CHRYSLER VOYAGER IV; SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, TOLEDO I 1.0-3.3 05.91-12.14
numery OEM:
AUDI      171615123
AUDI      1H0615105E
AUDI      357615123
SEAT      1H0 615 123C
SEAT      1H0 615 124C
SEAT      1H0615105E
SEAT      6N0 615 123B
SEAT      6N0 615 124B
SEAT      6N0615123B
SKODA      1H0 615 123C
SKODA      1H0 615 124C
SKODA      1H0615105E
SKODA      6N0 615 123B
SKODA      6N0 615 124B
VAG      1H0 615 123C
VAG      1H0 615 124C
VAG      6N0 615 123B
VAG      6N0 615 124B

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41075C SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41075C SEINSA AUTOFREN:

2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-15
 5/5
OK.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-16
 5/5
Wszystko pasuje polecam.
2023-06-08
 5/5
Ok
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Zamówiłem D4468 i dostawa była już na drugi dzień
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-16
 5/5
Cześć D41614C autofren już założona na ocenę muszę poczekać
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-10
 5/5
Jeszcze nie wymieniałem.
2021-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Kompletacja zamówienia sprawna, szybka wysyłka
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-05
 5/5
zamiennik w/g opinii mechanika przewyższa jakością oryginał.
2020-05-11
 5/5
Kupiłem D4559 i jestem z niego zadowolony
2020-05-15
 5/5
OK.
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu