Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 6PK1623 contitech

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1623 CONTITECH

6PK1623 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH
55.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (47 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1621, 6 PK 1622, 6 PK 1623, 6 PK 1624, 6 PK 1625

numer części:

6PK1623

producent:

CONTITECH

Ciężar [kg] 0,167
Ilość żeber 6
Długość [mm] 1623
nr EAN 4010858481278

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1623 CONTITECH

Pasek wielorowkowy (6PK1623) pasuje do: VOLVO 850, 960, 960 II, S40 I, V40; AUDI A3, A8 D3, Q7, TT; CITROEN XANTIA, XM; HONDA CIVIC VII; OPEL ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI 1.6-4.2D 08.90-
numery OEM:
AUDI      022145933T
AUDI      057903137H
AUDI      057903137K
CITROËN      5750.T0
HONDA      38920PLZD00
OPEL      6340625
OPEL      6340669
OPEL      6340680
OPEL      93192785
OPEL      97232876
OPEL      98010046
PEUGEOT      5750.T0
SUBARU      809221090
VAUXHALL      6340625
VAUXHALL      6340669
VAUXHALL      93192785
VAUXHALL      97232876
VAUXHALL      98010046
VOLVO      3547573
VOLVO      3547607
VOLVO      6849008
VOLVO      9146557
VOLVO      9207920
VOLKSWAGEN      022145933T
VOLKSWAGEN      057903137K
VAG      057903137K
FORD USA      BL3Z8620A

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1623 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 6PK1623 CONTITECH:

2020-06-09
 5/5
Zamontowany, poprzedni był tej samej firmy - polecam. Gorąco polecam sklep.
2020-07-02
 5/5
????
2020-01-06
 5/5
Szukałem po internecie dobrego dostawcy części contitech i znalazłem
2023-12-14
 5/5
Produkt w 100% spełnił oczekiwania.
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-18
 5/5
ok
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-13
 5/5
OK, zgodny z opisem
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-02
 5/5
ok
2021-11-20
 5/5
Bardzo dobry, zgodny z katalogiem
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-07
 5/5
Firma contitech cieszy się dobrą opinią wśród mechaników dlatego zdecydowałem się kupić 3PK915
2022-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-29
 5/5
5PK940 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
2020-03-26
 5/5
Dobra precyzja wykonania, przyzwoita cena polecam
2023-02-12
 5/5
ok
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-29
 5/5
Dobry, chociaż zadziwiająco tani w porównaniu do pozostałych
2024-01-09
 5/5
Wydaję się że wybrałem najlepszą jakość.
2020-04-07
 5/5
4PK665 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-09
 5/5
Wszystko poszło dobrze, porządny sklep
2023-09-27
 5/5
Ok
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacja o producencie części samochodowych Contitech.


Contitech to niemiecka firma z siedzibą w Hanowerze, specjalizująca się w produkcji i dystrybucji części zamiennych do samochodów i innych pojazdów. Firma została założona w 1871 roku i jest jednym z największych dostawców części zamiennych na świecie. Contitech oferuje szeroką gamę produktów, w tym paski klinowe, paski rozrządu, amortyzatory, sprężyny, węże i inne elementy układów mechanicznych samochodów.

Części samochodowe Contitech zaprojektowane są i  produkowane zgodnie z wysokimi standardami jakości, aby zapewnić niezawodność i długą żywotność w różnych warunkach jazdy. Contitech ma fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby sprostać zmieniającym się potrzebom rynku i zapewnić swoim klientom najlepsze produkty i usługi.