Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 82-0747 elstock

Zacisk hamulca 82-0747 ELSTOCK

82-0747 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 82-0747
269.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

82-0747

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 83-0747
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy przed osią
Ograniczenia producenta NBK
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 25
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 283
Materiał Stal
Ciężar netto [kg] 3,5
nr EAN 5704651349697

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-0747 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca 82-0747 ma zastosowanie do modeli samochodów

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Zacisk hamulca 82-0747 producenta ELSTOCK

MAZDA

GJ6E3371XB, GJ6E3371XC, GJZE3399ZB, GJZE3399ZC, GJZE3399Z, GJZE3399ZA

numery OEM:
MAZDA      GJ6E-33-71XB
MAZDA      GJ6E-33-71XC
MAZDA      GJZE-33-99ZB
MAZDA      GJZE-33-99ZC
MAZDA      GJZE3399Z
MAZDA      GJZE3399ZA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-0747 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-0747 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu