Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 82-1896 elstock

Zacisk hamulca 82-1896 ELSTOCK

82-1896 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 82-1896

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

82-1896

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 83-1896
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy przed osią
Ograniczenia producenta AKEBONO
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 60
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 26
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 296
Materiał Stal
Ciężar netto [kg] 3,7
nr EAN 5704651413770

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-1896 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. NISSAN P. QASHQAI/X-TRAIL 1,5-2,0 DCI 07- LE

Zacisk hamulca 82-1896 ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Zacisk hamulca 82-1896 producenta ELSTOCK

NISSAN

410114BA0A, 410114BA0C, 41011JD00A

numery OEM:
NISSAN      41011-4BA0A
NISSAN      41011-4BA0C
NISSAN      41011-JD00A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-1896 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-1896 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu