Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel ASTRA H TwinTop (A04) 1.6 Turbo (L67) (2007.02-2010.10) 180km » 83-1327 elstock
wybrany samochód: 
Opel Astra H Twintop (a04) 1.6 Turbo (l67) (2007.02-2010.10) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 83-1327 ELSTOCK

83-1327 Zacisk hamulca ELSTOCK
312.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

83-1327

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów82-1327
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaLOCKHEED
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy stały
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (4-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]46
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]24
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]298
MateriałStal
Ciężar netto [kg]6
nr EAN5704651307840

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 83-1327 ELSTOCK

Koszt kaucji: 236.78 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. LAND ROVER P. DEFENDER 2,2-2,5 TD 4X4 90-16 PR
numery OEM:
ROVER      LR005951
ROVER      SEB500460
LAND ROVER      LR005951
LAND ROVER      SEB500460
LAND ROVER      STC1266
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 83-1327 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 83-1327 ELSTOCK:

2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu