Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 86-3115 elstock

Zacisk hamulca 86-3115 ELSTOCK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-3115

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 87-3115
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Strona zabudowy przed osią
Ograniczenia producenta BREMBO
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 52
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 16
Typ tarczy hamulcowej pełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 298
Materiał Stal
nr EAN 5704651072748

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-3115 ELSTOCK

Koszt kaucji: 169.13 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. DB T. SPRINTER 2,0-3,0 CDI 18- LE

Zacisk hamulca 86-3115 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Zacisk hamulca 86-3115 producenta ELSTOCK

numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-3115 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-3115 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu