Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 87-0715 elstock

Zacisk hamulca 87-0715 ELSTOCK

87-0715 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 87-0715

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87-0715

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 86-0715
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy za osią
Ograniczenia producenta BOSCH
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 12
Typ tarczy hamulcowej pełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 280
Materiał Stal
Ciężar netto [kg] 2,6
nr EAN 5704651351096

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 87-0715 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. FORD T. MONDEO 00-07 PR KOMBI

Zacisk hamulca 87-0715 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Zacisk hamulca 87-0715 producenta ELSTOCK

FORD

1133215, 1144077, 1478340, 1S712552BC, 1S712552BE, RM1S7J2552BC

numery OEM:
FORD      1133215
FORD      1144077
FORD      1478340
FORD      1S71-2552-BC
FORD      1S71-2552-BE
FORD      RM1S7J-2552-BC
FORD      RM1S7J2552BC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 87-0715 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 87-0715 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu