Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 87-1832 elstock

Zacisk hamulca 87-1832 ELSTOCK

87-1832 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 87-1832

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87-1832

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 86-1832
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy przed osią
Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 41
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 22
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 310
Materiał Aluminium
Ciężar netto [kg] 1,8
dla numeru PR 1KW
nr EAN 5704651371124

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 87-1832 ELSTOCK

Koszt kaucji: 204.51 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VW T. GOLF 6/SCIROCCO/A3/TT/SUPERB QUATTRO 2,0 09- PR

Zacisk hamulca 87-1832 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Zacisk hamulca 87-1832 producenta ELSTOCK

VOLKSWAGEN

1K0615424B, 1K0615424G, 1K0615424K

AUDI

8J0615424D

numery OEM:
AUDI      8J0615424D
VOLKSWAGEN      1K0615424B
VOLKSWAGEN      1K0615424G
VOLKSWAGEN      1K0615424K
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 87-1832 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 87-1832 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu