Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » tarcze hamulcowe » DDF767 ferodo

Tarcza hamulcowa, PREMIER DDF767 FERODO

DDF767 Tarcza hamulcowa, PREMIER FERODO
ferodo DDF767
Tarcza hamulcowa, PREMIER DDF767
DDF767
ferodo DDF767 Tarcza hamulcowa, PREMIER
147.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

DDF767, DDF767-1, DDF767C, DDF767C-1

numer części:

DDF767

producent:

FERODO

Wysokość [mm] 66
Ciężar [kg] 14,35
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 24
Minimalna grubość [mm] 21,9
średnica zewnętrzna [mm] 280
Ilość otworów 5
Średnica otworu centrującego [mm] 73
Moment dokręcenia [Nm] 160
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 118
Rodzaj połączenia Pudełko
Jednostka ilości Zestaw
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
Długość opakowania [cm] 27
Szerokość opakowania [cm] 27
Wysokość opakowania [cm] 14,3
nr EAN 5016687176797


opis e-autoparts.pl:
Cena dotyczy 1 sztuki tarczy hamulcowej. Do kompletu należy zamówić 2 sztuki tarcz.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza hamulcowa, PREMIER DDF767 FERODO

Kpl. tarcz hamulcowych (2 szt.) przód L/P pasuje do: CITROEN JUMPER I, JUMPER II FIAT DUCATO PEUGEOT BOXER 1.9D-3.0D 02.94-

Tarcza hamulcowa DDF767 mają zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE tarczy hamulcowej DDF767 producenta FERODO

PEUGEOT

1618878280, 4246L2, 4246L3, 4246L4, 4246X9, 424926, 424927, 424999, 4249H8, 4249K3, E169151

FIAT

1300501080, 1341044080

CITROËN

4246L2, 4246L3, 4246L4, 4246X9, 4246Y1, 424926, 424927, 424999, 4249E2, 4249K3, E169151

numery OEM:
CITROËN      4246L2
CITROËN      4246L3
CITROËN      4246L4
CITROËN      4246X9
CITROËN      4246Y1
CITROËN      424926
CITROËN      424927
CITROËN      424999
CITROËN      4249E2
CITROËN      4249K3
CITROËN      E169151
FIAT      1300501080
FIAT      1341044080
PEUGEOT      1618878280
PEUGEOT      4246.L2
PEUGEOT      4246.L3
PEUGEOT      4246L2
PEUGEOT      4246L3
PEUGEOT      4246L4
PEUGEOT      4246X9
PEUGEOT      424926
PEUGEOT      424927
PEUGEOT      424999
PEUGEOT      4249H8
PEUGEOT      4249K3
PEUGEOT      E169151

Zastosowanie Tarcza hamulcowa, PREMIER DDF767 FERODO w samochodach:

Tarcze hamulcowe

 

Tarcza hamulcowa to kluczowy element ciernego układu hamulcowego, powszechnie stosowanego w pojazdach osobowych i użytkowych. W połączeniu z klockami hamulcowymi odpowiada za skuteczne wytracanie prędkości poprzez wytwarzanie tarcia. Podczas hamowania klocki, wyposażone w okładzinę cierną, dociskane są z obu stron do obracającej się tarczy, co prowadzi do spowolnienia obrotów koła i w konsekwencji – zatrzymania pojazdu.
 

Właściwości techniczne i typy tarcz
 

Dla zapewnienia skutecznego i bezpiecznego działania układu hamulcowego, tarcze muszą cechować się wysoką odpornością na temperaturę, ścieranie oraz odkształcenia mechaniczne. Standardowa tarcza ma kształt płaskiego dysku, często z centralnym pierścieniem montażowym. Współczesne rozwiązania techniczne obejmują przede wszystkim tarcze wentylowane, w których dwa połączone dyski tworzą kanały chłodzące umożliwiające lepsze odprowadzanie ciepła. Dzięki temu ogranicza się ryzyko przegrzania podczas intensywnego hamowania.

W zależności od przeznaczenia, stosuje się także tarcze:

  • perforowane, zapewniające skuteczniejsze odprowadzanie gazów i pyłu oraz poprawiony kontakt z klockiem,

  • pełne (monolityczne) – prostsze konstrukcyjnie, jednak mniej odporne na przegrzewanie,

  • ceramiczne, wykorzystywane głównie w samochodach sportowych i klasy premium, ze względu na wyjątkową odporność cieplną i niską masę.

Materiałem najczęściej wykorzystywanym do produkcji tarcz hamulcowych jest żeliwo o podwyższonej odporności termicznej, które zapewnia stabilne właściwości cierne nawet przy wysokim obciążeniu.


Eksploatacja i wymiana
 

Tarcze hamulcowe, podobnie jak klocki, są elementami eksploatacyjnymi, narażonymi na zużycie. Zalecany okres ich wymiany mieści się zazwyczaj w zakresie 60–90 tys. km, jednak rzeczywisty przebieg może się różnić w zależności od stylu jazdy, masy pojazdu oraz warunków drogowych. Objawami zużycia mogą być drgania podczas hamowania, słabsza skuteczność układu lub nadmierne nagrzewanie się tarczy.
 

Oferta w sklepie E-autoparts.pl
 

W naszej ofercie znajduje się szeroki wybór tarcz hamulcowych przeznaczonych do wielu marek i modeli samochodów. Proponujemy produkty renomowanych producentów, takich jak ATE, Kamoka, Textar, Brembo, TRW, LPR, Hella oraz wielu innych. Każda z oferowanych tarcz spełnia obowiązujące normy techniczne i przechodzi rygorystyczną kontrolę jakości, co gwarantuje bezpieczeństwo oraz długotrwałą, bezawaryjną eksploatację.

Informacje o producencie tarcz i klocków hamulcowych Ferrodo


Ferodo to firma produkująca części samochodowe, w szczególności klocki hamulcowe. Założona została w 1897 roku przez Herberta Frodshama. Obecnie ma fabryki na całym świecie, m.in. w Polsce, Hiszpanii, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych.