Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 236901 frenkit

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 236901 FRENKIT

236901 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca FRENKIT
71.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (28 ocen)
numer części:

236901

producent:

FRENKIT

Średnica [mm] 36
Strona zabudowy Oś tylna
System hamulcowy Lucas/Trw
Zestaw pełny 

skład zestawu:
236001 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
P364801 Tłoczek, zacisk hamulca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 236901 FRENKIT

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 236901 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 236901 producenta FRENKIT

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 236901 FRENKIT w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 236901 FRENKIT:

2021-05-26
 5/5
Dla oglądających przedmiot zaznaczę, że pasuje do 300C/Magnum/Charger z dwutłoczkowym zaciskiem przednim do tarczy 345mm, jak również pasuje do jednotłoczkowego zacisku tylnego na tarczę wentylowaną 320mm ze względu na tę samą konstrukcję i średnicę tłoczka - wtedy jedno opakowanie starcza na uzbrojenie obydwóch zacisków tyłu.
2020-03-16
 5/5
Udany zakup, nawet udało mi się wyrwać mały rabacik
2020-07-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-20
 5/5
Ok
2020-08-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-20
 5/5
Generalnie wszystko w porządku, mogłaby być troszkę szybka dostawa
2020-02-08
 5/5
Już nie cieknie oringi do nagrzewnicy spasowały jak oryginały.OK.
2022-03-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-07
 5/5
Super
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-02
 5/5
Kompletny zestaw tak jak chciałem do regeneracji. Zobaczymy jak manszeta z tego zestawu czy ma dobre mocowanie do wbijania.
2020-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-22
 5/5
O. K.
2020-01-12
 5/5
Kupiłem 238901 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
2020-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-10
 5/5
ok
2022-08-03
 5/5
Ok
2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-04
 5/5
Szukałem tego w necie i pani trudno znaleźć niż w tym sklepie
2020-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-13
 5/5
Zamówienie opłacone elektronicznie dostarczone już następnego dnia
2022-05-15
 1/5
Jeden zestaw był ok,niestety drugi byl niekompletny

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu