Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 254918 frenkit

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 254918 FRENKIT

254918 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca FRENKIT
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (28 ocen)
numer części:

254918

producent:

FRENKIT

Średnica [mm] 54
Strona zabudowy Oś przednia
System hamulcowy Lucas/Trw
Zestaw pełny 

skład zestawu:
254004 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
P544601 Tłoczek, zacisk hamulca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 254918 FRENKIT

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 254918 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 254918 producenta FRENKIT

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 254918 FRENKIT w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 254918 FRENKIT:

2020-01-04
 5/5
Szukałem tego w necie i pani trudno znaleźć niż w tym sklepie
2022-05-15
 1/5
Jeden zestaw był ok,niestety drugi byl niekompletny
2020-01-12
 5/5
Kupiłem 238901 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
2020-02-08
 5/5
Już nie cieknie oringi do nagrzewnicy spasowały jak oryginały.OK.
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-20
 5/5
Generalnie wszystko w porządku, mogłaby być troszkę szybka dostawa
2020-01-13
 5/5
Zamówienie opłacone elektronicznie dostarczone już następnego dnia
2022-08-02
 5/5
Kompletny zestaw tak jak chciałem do regeneracji. Zobaczymy jak manszeta z tego zestawu czy ma dobre mocowanie do wbijania.
2023-01-22
 5/5
O. K.
2021-05-26
 5/5
Dla oglądających przedmiot zaznaczę, że pasuje do 300C/Magnum/Charger z dwutłoczkowym zaciskiem przednim do tarczy 345mm, jak również pasuje do jednotłoczkowego zacisku tylnego na tarczę wentylowaną 320mm ze względu na tę samą konstrukcję i średnicę tłoczka - wtedy jedno opakowanie starcza na uzbrojenie obydwóch zacisków tyłu.
2020-08-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-07
 5/5
Super
2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-16
 5/5
Udany zakup, nawet udało mi się wyrwać mały rabacik
2020-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-20
 5/5
Ok
2022-07-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-10
 5/5
ok
2020-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-03
 5/5
Ok
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu