Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu » 8XY 008 530-001 hella

Zamknięcie 8XY 008 530-001 HELLA

8XY 008 530-001 Zamknięcie HELLA
hella 8XY 008 530-001
Zamknięcie 8XY 008 530-001
8XY 008 530-001
hella 8XY 008 530-001 Zamknięcie
Zamknięcie 8XY 008 530-001 hella
99.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

PT 63

numer części:

8XY 008 530-001

producent:

HELLA

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zaworem odpowietrzającym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez opaski mocującej
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 45
Średnica wewnętrzna [mm] 33
System zamykania z zamkiem
System zamykania z kluczem
nr EAN 4082300143836

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zamknięcie 8XY 008 530-001 HELLA

Korek wlewu paliwa (z kluczykiem) pasuje do: IVECO DAILY II, DAILY III, ALFA ROMEO 145, 146, 147, FIAT 500, BARCHETTA, BRAVA, BRAVO I, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, MULTIPLA, PANDA, PUNTO 10.94-

Zamknięcie 8XY 008 530-001 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

IVECO

MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI

Numery OE Zamknięcie 8XY 008 530-001 producenta HELLA

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Zamknięcie 8XY 008 530-001 HELLA w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.