Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 6006070 kraft automotive

Klocki hamulcowe - komplet 6006070 KRAFT AUTOMOTIVE

6006070 Klocki hamulcowe - komplet KRAFT AUTOMOTIVE
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

6006070

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Strona zabudowy Oś przednia
Oznaczenie kontrolne ECE R-90
System hamulcowy Ate-Teves
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 17,3
Wysokość [mm] 46,7
Szerokość [mm] 140,3
Numer seryjny 6006070
nr EAN 5901159131476

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 6006070 KRAFT AUTOMOTIVE

Klocki hamulcowe - komplet 6006070 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Klocki hamulcowe - komplet 6006070 producenta KRAFT AUTOMOTIVE

PEUGEOT

415188, 425134, 425142, 425167, 425122, 425267, 425316, 425304, 425482

CITROËN

425138, 425139, 425170, 425306

numery OEM:
CITROËN      4251 38
CITROËN      4251 39
CITROËN      4251 70
CITROËN      4251-38
CITROËN      4251-39
CITROËN      425138
CITROËN      425306
PEUGEOT      415188
PEUGEOT      4251 34
PEUGEOT      4251 42
PEUGEOT      4251 67
PEUGEOT      4251-34
PEUGEOT      4251-42
PEUGEOT      4251-67
PEUGEOT      425122
PEUGEOT      425134
PEUGEOT      425142
PEUGEOT      4252-67
PEUGEOT      425267
PEUGEOT      4253-16
PEUGEOT      425304
PEUGEOT      425316
PEUGEOT      4254 82

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 6006070 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 6006070 KRAFT AUTOMOTIVE:

Jolanta, Węgrów
2022-08-09
 5/5
ok

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.