Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » GDB1322 trw

Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1322 TRW

GDB1322 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC TRW
trw GDB1322
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1322
GDB1322
trw GDB1322 Klocki hamulcowe - komplet, COTEC
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1322 trw
Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1322 trw
84.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (144 ocen)
numery handlowe:

21430, 21431, 21827

numer części:

GDB1322

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Oznaczenie kontrolne E1 90R 01024/074
Wysokość [mm] 47,5
Grubość [mm] 17
Długość 1 [mm] 140,2
Długość 2 [mm] 141,4
nr EAN 3322937205769

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1322 TRW

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: CITROEN SAXO, XSARA, XSARA/HATCHBACK, XSARA/KOMBI, PEUGEOT 106 I, 106 I/HATCHBACK, 106 II, 106 II/HATCHBACK, 205 II, 306, 306/HATCHBACK 1.0-2.0D 07.87-08.05

Klocki hamulcowe GDB1322 mają zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE klocków hamulcowych GDB1322 producenta TRW

PEUGEOT

415188, 425134, 425139, 425142, 425167, 425267, 425482

CITROËN

425139, 425142, 425170, 425306, 425482

numery OEM:
CITROËN      4251 39
CITROËN      4251 42
CITROËN      4251 70
CITROËN      4253 06
CITROËN      4254 82
PEUGEOT      4151 88
PEUGEOT      4251 34
PEUGEOT      4251 39
PEUGEOT      4251 42
PEUGEOT      4251 67
PEUGEOT      4252 67
PEUGEOT      4254 82

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1322 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, COTEC GDB1322 TRW:

2020-07-13
 5/5
Super wszystko
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-18
 5/5
TRW. Po prostu najwyższa klasa.
2021-02-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep
2023-10-12
 5/5
ok
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-02
 5/5
Jakość i cena... Super .
2022-08-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-15
 5/5
Ok
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-02
 5/5
Kupiłem GDB1737 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
2025-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-10
 5/5
Hamulce znowu jak brzytwa
2023-03-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-23
 5/5
Polecam
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-02
 5/5
polecam sklep, dobra cena klocków i szybka dostawa
2024-03-07
 5/5
Klocki nie piszczą i dobrze hamują. Komplet polecam.
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu GDB1322zobacz instrukcję montażu GDB1322

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.