Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4469 lpr

Cylinderek hamulcowy 4469 LPR

4469 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4469
Cylinderek hamulcowy 4469
4469
lpr 4469 Cylinderek hamulcowy
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4469, C07639

numer części:

4469

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 27
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Żeliwo
System hamulcowy TRW
Rozstaw śrub mocujących [mm] 36,5
nr EAN 8032532014110

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4469 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: CITROEN C25, FIAT DUCATO, PEUGEOT J5 1.8-2.5D 09.81-05.94

Cylinderek hamulcowy 4469 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4469 producenta LPR

CITROËN

440281, ZF09940558

PEUGEOT

440281

FIAT

71739130, 9940558, 9945939

numery OEM:
CITROËN      440281
CITROËN      ZF09940558
FIAT      71739130
FIAT      9940558
FIAT      9945939
PEUGEOT      440281

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4469 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4469 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.