Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4594 lpr

Cylinderek hamulcowy 4594 LPR

4594 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4594
Cylinderek hamulcowy 4594
4594
lpr 4594 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4594 lpr
Cylinderek hamulcowy 4594 lpr
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4594, C12710

numer części:

4594

producent:

LPR

Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Żeliwo
System hamulcowy TRW
Rozstaw śrub mocujących [mm] 36,5
otwór Ø [mm] 25,4
nr EAN 8032532015100

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4594 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: OPEL ARENA, RENAULT MASTER I, TRAFIC, TRAFIC II 1.4-2.5D 03.80-

Cylinderek hamulcowy 4594 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4594 producenta LPR

RENAULT

7701030155

OPEL

4402883, 9110883

numery OEM:
OPEL      4402883
OPEL      9110883
RENAULT      7701030155

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4594 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4594 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.