Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 152071758803 magneti marelli

Filtr oleju 152071758803 MAGNETI MARELLI

152071758803 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154084631500, 71758803, OX191D

numer części:

152071758803

producent:

MAGNETI MARELLI

Wysokość [mm] 59
Rodzaj filtra Wkład filtra
Średnica 1 [mm] 33,5
Średnica 2 [mm] 33,5
średnica zewnętrzna [mm] 91
nr EAN 8001063523378

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 152071758803 MAGNETI MARELLI

Filtr oleju 152071758803 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

JAGUAR

S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE

LDV

CUB, MAXUS, V80 Skrzynia, V80, G10, G10 Skrzynia, T60

Numery OE Filtr oleju 152071758803 producenta MAGNETI MARELLI

FORD

1088179, 1349745, M8206A01, XS7Q6744A4, XS7Q6744AA

JAGUAR

JDE2464

numery OEM:
FORD      1088179
FORD      1349745
FORD      M8206A01
FORD      XS7Q6744A4
FORD      XS7Q6744AA
JAGUAR      JDE2464

Zastosowanie Filtr oleju 152071758803 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 152071758803 MAGNETI MARELLI:

Stanisław, Nowy Korczyn
2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.