Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 152071758823 magneti marelli

Filtr oleju 152071758823 MAGNETI MARELLI

152071758823 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
magneti marelli 152071758823
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154065436150, 71758823, OX210D

numer części:

152071758823

producent:

MAGNETI MARELLI

Wysokość [mm] 91,5
Rodzaj filtra Wkład filtra
Średnica 1 [mm] 33,5
Średnica 2 [mm] 33,5
średnica zewnętrzna [mm] 91
nr EAN 8001063523231

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 152071758823 MAGNETI MARELLI

Filtr oleju 152071758823 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Filtr oleju 152071758823 producenta MAGNETI MARELLI

OPEL

4415941, 4506039

RENAULT

7700109402, 7701472321, 7701479124, 8200004835

NISSAN

1520900QAA

numery OEM:
NISSAN      1520900QAA
OPEL      4415941
OPEL      4506039
RENAULT      7700109402
RENAULT      7701472321
RENAULT      7701479124
RENAULT      8200004835

Zastosowanie Filtr oleju 152071758823 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 152071758823 MAGNETI MARELLI:

2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.