Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 152071758825 magneti marelli

Filtr oleju 152071758825 MAGNETI MARELLI

152071758825 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154065435990, 71758825, OX209D

numer części:

152071758825

producent:

MAGNETI MARELLI

Wysokość [mm] 87
Rodzaj filtra Wkład filtra
Średnica 1 [mm] 24,5
Średnica 2 [mm] 24,5
średnica zewnętrzna [mm] 52
nr EAN 8001063523217

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 152071758825 MAGNETI MARELLI

Filtr oleju 152071758825 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Filtr oleju 152071758825 producenta MAGNETI MARELLI

RENAULT

7700126705, 7701206705, 8200025862, 8200042833

numery OEM:
RENAULT      7700126705
RENAULT      7701206705
RENAULT      8200025862
RENAULT      8200042833

Zastosowanie Filtr oleju 152071758825 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 152071758825 MAGNETI MARELLI:

Stanisław, Nowy Korczyn
2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.