Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 152071758827 magneti marelli

Filtr oleju 152071758827 MAGNETI MARELLI

152071758827 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
15.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154068258630, 71758827, OX360D

numer części:

152071758827

producent:

MAGNETI MARELLI

Wysokość [mm] 62
Rodzaj filtra Wkład filtra
Średnica 1 [mm] 31,5
Średnica 2 [mm] 31,5
średnica zewnętrzna [mm] 65
nr EAN 8001063523194

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 152071758827 MAGNETI MARELLI

Filtr oleju pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, TOLEDO IV; SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, RAPID, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK; VW FOX 1.2/1.2LPG 07.01-

Filtr oleju 152071758827 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Filtr oleju 152071758827 producenta MAGNETI MARELLI

VOLKSWAGEN

03D115466A, 03D115466B, 03D198819, 03D198819A, 03D198819C

numery OEM:
VOLKSWAGEN      03D115466A
VOLKSWAGEN      03D115466B
VOLKSWAGEN      03D198819
VOLKSWAGEN      03D198819A
VOLKSWAGEN      03D198819C
VAG      03D115466A
VAG      03D198819
VAG      03D198819A

Zastosowanie Filtr oleju 152071758827 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 152071758827 MAGNETI MARELLI:

2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.