Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 152071760873 magneti marelli

Filtr oleju 152071760873 MAGNETI MARELLI

152071760873 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154703494940, 359002340420, 71760873, OX386D

numer części:

152071760873

producent:

MAGNETI MARELLI

Wysokość [mm] 74
Rodzaj filtra Wkład filtra
Średnica 1 [mm] 31,5
Średnica 2 [mm] 31,5
średnica zewnętrzna [mm] 65
nr EAN 8001063522470

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 152071760873 MAGNETI MARELLI

Filtr oleju pasuje do: ALFA ROMEO 159; CADILLAC BLS; FIAT CROMA, GRANDE PUNTO, SEDICI; OPEL ASTRA H, ASTRA H GTC, SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, ZAFIRA B, ZAFIRA B/MINIVAN; SAAB 9-3 1.9D 04.04-

Filtr oleju 152071760873 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

CADILLAC

ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS

Numery OE Filtr oleju 152071760873 producenta MAGNETI MARELLI

OPEL

5650354

FIAT

55189320, 71737926

SUZUKI

1651079J50, 1651079J50000

numery OEM:
FIAT      55189320
FIAT      71737926
OPEL      5650354
SUZUKI      1651079J50
SUZUKI      1651079J50000

Zastosowanie Filtr oleju 152071760873 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 152071760873 MAGNETI MARELLI:

Stanisław, Nowy Korczyn
2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.