Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TI 124 88 mahle

Termostat układu chłodzenia TI 124 88 MAHLE

TI 124 88 Termostat układu chłodzenia MAHLE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numery handlowe:

70808583, 70808983, C.787.88

numer części:

TI 124 88

producent:

MAHLE

Temperatura otwarcia [°c] 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
nr EAN 4250192994953

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TI 124 88 MAHLE

Termostat cieczy chłodzącej (88°C, w obudowie) pasuje do: FIAT BRAVA, BRAVO I, MAREA, PALIO, SIENA, LANCIA DELTA II 1.6/1.6CNG 10.95-12.12
numery OEM:
FIAT      0000046416424
FIAT      0000046464991
FIAT      0000046464992
FIAT      0000046465699
FIAT      0000046513506
FIAT      0000046523733
FIAT      0000071712372
FIAT      46416424
FIAT      46441370
FIAT      46464991
FIAT      46464992
FIAT      46465699
FIAT      46472385
FIAT      46513506
FIAT      46515736
FIAT      46523733
FIAT      46524020
FIAT      46776216
FIAT      717112372
FIAT      71712372
LANCIA      46416424
LANCIA      46464991
LANCIA      46464992
LANCIA      46776216
LANCIA      71712372

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TI 124 88 MAHLE w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TI 124 88 MAHLE:

2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.