Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TX 184 78D mahle

Termostat układu chłodzenia TX 184 78D MAHLE

TX 184 78D Termostat układu chłodzenia MAHLE
76.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numery handlowe:

72405945, 72405946

numer części:

TX 184 78D

producent:

MAHLE

Temperatura otwarcia [°c] 78
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4009026957790

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TX 184 78D MAHLE

Termostat cieczy chłodzącej (78°C) pasuje do: HONDA ACCORD IV, ACCORD VI, CITY IV, CIVIC IV, CIVIC VIII, CIVIC X, CONCERTO, CR-V I, CR-V V, CRX II, CR-Z, HR-V, INSIGHT, INTEGRA 1.3-3.5 10.87-
numery OEM:
HONDA      061935R0000
HONDA      19300PE0003
HONDA      19300PE0004
HONDA      19300PE0014
HONDA      19301-RMX-307
HONDA      19301RP3305
ROVER      GTS285
ROVER      GTS300
ROVER      GTS319
ROVER      PEL100350
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TX 184 78D MAHLE w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TX 184 78D MAHLE:

2021-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-26
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.