Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Ford KUGA II (DM2) 2.5 (2013.09-???) 170km » 19-2703 maxgear
wybrany samochód: 
Ford Kuga Ii (dm2) 2.5 (2013.09-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy 19-2703 MAXGEAR

19-2703 Bęben hamulcowy MAXGEAR
maxgear 19-2703
61.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

19-2703

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Średnica bębna hamulcowego203
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]39,6
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]58,8
Średnica otworu centrującego [mm]58
Śr. zewn. bębna ham. [mm]219,6
Ø rozmieszczenia otworów [mm]112
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]204,5
Ilość otworów3
Rozmiar gwintu 112,6
Rozmiar gwintu 213,2
nr EAN5901619576472

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 19-2703 MAXGEAR

B╩BEN HAM. SMART T. CABRIO/CITY 98-/FORTWO 07-
numery OEM:
SMART      0004329V001
SMART      4329V001
SMART      451 423 00 01
SMART      A 451 423 00 01
SMART      Q 0004329V005000000

Zastosowanie Bęben hamulcowy 19-2703 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy 19-2703 MAXGEAR:

Robert, MArki
2020-03-10
 5/5
Ciekawa oferta, przejrzysta wyszukiwarka części polecam
Arkadiusz, Bratoszewice
2024-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.