Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » części zacisku hamulcowego, tłoczki, zestawy naprawcze » 27-0269 maxgear

Sworzeń prowadzący, zacisk hamulca 27-0269 MAXGEAR

27-0269 Sworzeń prowadzący, zacisk hamulca MAXGEAR
8.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

27-0269

numer części:

27-0269

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
System hamulcowy ATE
Wymiar gwintu M9x1,25
Długość [mm] 54,9
nr EAN 5901619559123

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń prowadzący, zacisk hamulca 27-0269 MAXGEAR

SWORZEŃ ZACISKU HAM. BMW
numery OEM:
AUDI      251 615 219
BMW      34 11 1 153 200
BMW      34 11 1 157 041
BMW      34 11 1 158 200
FORD      6 087 586
FORD      7 201 660
FORD      81AB-2L527-AA
FORD      95VW-2L527-AA
JAGUAR      JLM 2249
MAZDA      1E00-33-694
MAZDA      EC01-33-694
MERCEDES-BENZ      000 421 08 18
OPEL      05 42 880
OPEL      05 42 881
OPEL      5 42 880
OPEL      5 42 881
PEUGEOT      4439.33
PORSCHE      928 351 947 00
SAAB      89 55 486
SAAB      89 69 651
SEAT      251 615 219
SKODA      251 615 219
VAUXHALL      05 42 880
VAUXHALL      05 42 881
VAUXHALL      5 42 880
VAUXHALL      5 42 881
VOLVO      3342541
VOLKSWAGEN      251 615 219
KIA      0K20A 33694
DAEWOO      11817100081
zamienniki:
RS0018
brak
FTE automotive GmbH

Zastosowanie Sworzeń prowadzący, zacisk hamulca 27-0269 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń prowadzący, zacisk hamulca 27-0269 MAXGEAR:

2020-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego

Układ hamulcowy to najważniejszy pod względem bezpieczeństwa system w pojeździe. Wymaga ciągłej kontroli i usuwania usterek już w zarodku. Element, który naprawiany jest najczęściej, to zacisk hamulcowy. Jest to bowiem komponent dość skomplikowany w budowie, a co za tym idzie bardzo awaryjny.

Usterki, jakie w nim występują to najczęściej zablokowanie (inaczej zapieczenie) i rozszczelnienie. Powodem tego może być wysoka temperatura pracy lub ciało obce, które dostało się pomiędzy dobrze spasowane elementy. Zdarza się również niewłaściwa praca tłoczków i nadmierne luzy. Awaria może doprowadzić do utraty płynu, jego przegrzania i w efekcie do wydłużenia drogi hamowania lub do całkowitego zaniku funkcji hamulca.
Poważne uszkodzenia mechaniczne zmuszają użytkownika do wymiany całych elementów. Zaleca się przeprowadzać takie prace w profesjonalnym warsztacie.
Drobniejsze niedomagania można jednak z powodzeniem spróbować naprawić samemu.

W takim przypadku pomocne będą zestawy naprawcze i reparaturki. Składają się one najczęściej z osłon tłoczka i gumowych uszczelek. W niektórych przypadkach zestawy zawierają również prowadnice zacisków hamulcowych (śruby zacisków). To elementy również ulegające stałemu zużyciu