Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 48-0114 maxgear

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0114 MAXGEAR

48-0114 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
maxgear 48-0114
302.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGP-2137

numer części:

48-0114

producent:

MAXGEAR

Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 120
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 5901619529522

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0114 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. VW CRAFTER 2,5TDI 06-/2,0TDI 11- 120BAR

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0114 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0114 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

2E0422155A, 2E0422155B, 2E0422155C

numery OEM:
VOLKSWAGEN      2E0 422 155 A
VOLKSWAGEN      2E0 422 155 B
VOLKSWAGEN      2E0 422 155 C
zamienniki:
QSRPA998
brak
QUINTON

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0114 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.