Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » 57-0004 maxgear

Silnik wycieraczek 57-0004 MAXGEAR

57-0004 Silnik wycieraczek MAXGEAR
143.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

2028202308/MG

numer części:

57-0004

producent:

MAXGEAR

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Strona zabudowy z przodu
Ciężar [kg] 1,350
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 5907558566420

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 57-0004 MAXGEAR

SILNIK WYCIERACZEK DB W202

Silnik wycieraczek 57-0004 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Silnik wycieraczek 57-0004 producenta MAXGEAR

MERCEDES-BENZ

2028202308, A2028202308

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      202 820 23 08
MERCEDES-BENZ      A202 820 23 08

Zastosowanie Silnik wycieraczek 57-0004 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Silnik wycieraczek 57-0004 MAXGEAR:

Antoni, Karczmiska
2022-10-14
 5/5
Polecam wszystko ok

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.