Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 61-0044 maxgear

Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0044 MAXGEAR

61-0044 Wysprzęglik centralny sprzęgła MAXGEAR
maxgear 61-0044
Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0044
117.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

HRB-9025

numer części:

61-0044

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN 5907558559033

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0044 MAXGEAR

WYSPRZ╩GLIK FORD FIESTA

Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0044 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0044 producenta MAXGEAR

FORD

1141597, 1145313, 1477989, 1685433, 1838042, 2S617A564AA, 2S617A564AB, 2S617A564AC, 8V217A564CA, 8V217A564CB

MAZDA

C20216530, C20216530C

numery OEM:
FORD      1141597
FORD      1145313
FORD      1477989
FORD      1685433
FORD      1838042
FORD      2S61-7A564-AA
FORD      2S61-7A564-AB
FORD      2S61-7A564-AC
FORD      2S617A564AA
FORD      2S617A564AB
FORD      2S617A564AC
FORD      8V21-7A564-CA
FORD      8V21-7A564-CB
FORD      8V217A564CA
FORD      8V217A564CB
MAZDA      C202-16-530
MAZDA      C202-16-530C
MAZDA      C20216530
MAZDA      C20216530C

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0044 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Wysprzęglik centralny sprzęgła 61-0044 MAXGEAR:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.