Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 11,0 |
Natężenie prądu [A] | 10,0 |
Opór [Ohm] | 0,8 |
Długość całkowita [mm] | 143,1 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24,0 |
Wymiar gwintu | M10 x 1,25 |
Moment dokręcenia [Nm] | 17 |
Rozmiar klucza | 12 mm |
Technika połączeń | PIN |
nr EAN | 5907558578409 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 66-0033 MAXGEAR
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback
1214301, 1214035, 1214063, 97210818
OPEL | 12 14 301 | |
OPEL | 1214035 | |
OPEL | 1214063 | |
OPEL | 97 210 818 |
Zastosowanie Świeca żarowa 66-0033 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 66-0033 MAXGEAR:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.