Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 72-1338 maxgear

Mocowanie amortyzatora 72-1338 MAXGEAR

72-1338 Mocowanie amortyzatora MAXGEAR
maxgear 72-1338
Mocowanie amortyzatora 72-1338
19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-1338

producent:

MAXGEAR

Grubość [mm] 36,0
Średnica wewnętrzna [mm] 26,0
średnica zewnętrzna [mm] 83,0
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,158
nr EAN 5907558545630

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 72-1338 MAXGEAR

PODUSZKA AMORT. VW P. POLO 94-

Mocowanie amortyzatora 72-1338 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Mocowanie amortyzatora 72-1338 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

6N0412331, 6N0412331A

SEAT

6N0412331, 6N0412331A

numery OEM:
SEAT      6N0 412 331
SEAT      6N0 412 331 A
VOLKSWAGEN      6N0 412 331
VOLKSWAGEN      6N0 412 331 A

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 72-1338 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 72-1338 MAXGEAR:

Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).