Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » wahacz, tuleje wahacza » tuleje wahacza » 72-2531 maxgear

Tuleja wahacza 72-2531 MAXGEAR

72-2531 Tuleja wahacza MAXGEAR
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-501050

numer części:

72-2531

producent:

MAXGEAR

parzyste numery artykułów 38662
Szerokość [mm] 52,0
Grubość [mm] 52,0
Średnica wewnętrzna [mm] 19,0
Materiał Aluminium
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy z tyłu
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg] 0,64
nr EAN 5901619525876

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 72-2531 MAXGEAR

TULEJA WAH. VW P. GOLF 6 PR TYĂş 04-

Tuleja wahacza 72-2531 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Tuleja wahacza 72-2531 producenta MAXGEAR

SEAT

1K0199232H, 1K0199232K

VOLKSWAGEN

1K0199232H, 1K0199232K

AUDI

1K0199232H, 1K0199232K

numery OEM:
AUDI      1K0 199 232 H
AUDI      1K0 199 232 K
SEAT      1K0 199 232 H
SEAT      1K0 199 232 K
VOLKSWAGEN      1K0 199 232 H
VOLKSWAGEN      1K0 199 232 K

Zastosowanie Tuleja wahacza 72-2531 MAXGEAR w samochodach:

Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu. 
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.