parzyste numery artykułów | 38662 |
Szerokość [mm] | 52,0 |
Grubość [mm] | 52,0 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 19,0 |
Materiał | Aluminium |
Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Strona zabudowy | z tyłu |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
Ciężar [kg] | 0,64 |
nr EAN | 5901619525876 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 72-2531 MAXGEAR
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
1K0199232H, 1K0199232K
1K0199232H, 1K0199232K
1K0199232H, 1K0199232K
AUDI | 1K0 199 232 H | |
AUDI | 1K0 199 232 K | |
SEAT | 1K0 199 232 H | |
SEAT | 1K0 199 232 K | |
VOLKSWAGEN | 1K0 199 232 H | |
VOLKSWAGEN | 1K0 199 232 K |
Zastosowanie Tuleja wahacza 72-2531 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.