Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Saab 9-3 Kombi (E50) 2.8 Turbo V6 (2008.05-2015.02) 276km » 72-2933 maxgear
wybrany samochód: 
Saab 9-3 Kombi (e50) 2.8 Turbo V6 (2008.05-2015.02) 276km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 72-2933 MAXGEAR

72-2933 Mocowanie amortyzatora MAXGEAR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

72-2933

numer części:

72-2933

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Średnica wewnętrzna [mm]12,0
MateriałGuma / metal
Rodzaj łożyskaŁożysko toczne
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Średnica zewnętrzna 1 [mm]38
Szerokość 1 [mm]19,5
Ciężar [kg]0,68
Średnica wewnętrzna 1 [mm]12
nr EAN5901619593417

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 72-2933 MAXGEAR

PODUSZKA AMORT. FIAT P. CC/SC Z ŁOŻYSKIEM
numery OEM:
FIAT      7667087

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 72-2933 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 72-2933 MAXGEAR:

2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-20
 5/5
Ok.
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
2023-03-20
 5/5
Ok.
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).