Materiał | Guma |
obrobiony mechanicznie | z rowkiem w elemencie wewnętrznym |
Wymiar gwintu | M22 x 1,5 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 32 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 26 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 55 |
średnica zewnętrzna [mm] | 86,6 |
nr EAN | 8032747470527 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 15-1053 METELLI CIFAM
CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback
44010S07000, 44010SR3J03, 44010SR3J05, 44010SR3J53, 44010SR7030, 44010ST7N00, 44011S07000, 44011SR3J03, 44011SR3J04, 44011SR3J53, 44011SR7030, 44011ST7N00, 44305SF1910, 44305SF1911, 44305SF1912, 44305SF1913, 44305SF1914, 44305SF1G10, 44305SF1G11, 44305SF1G12, 44305SF1G13, 44305SK7J21, 44305SK7J22, 44305SK7J23, 44306SF1305, 44306SF1910, 44306SF1911, 44306SF1912, 44306SF1913, 44306SF1914, 44306SF1G12, 44306SF1G13, 44306SF1G14, 44306SK7J21, 44306SK7J22, 44306SK7J23
HONDA | 44010-S07-000 | |
HONDA | 44010-SR3-J03 | |
HONDA | 44010-SR3-J05 | |
HONDA | 44010-SR3-J53 | |
HONDA | 44010-SR7-030 | |
HONDA | 44010-ST7-N00 | |
HONDA | 44011-S07-000 | |
HONDA | 44011-SR3-J03 | |
HONDA | 44011-SR3-J04 | |
HONDA | 44011-SR3-J53 | |
HONDA | 44011-SR7-030 | |
HONDA | 44011-ST7-N00 | |
HONDA | 44305-SF1-910 | |
HONDA | 44305-SF1-911 | |
HONDA | 44305-SF1-912 | |
HONDA | 44305-SF1-913 | |
HONDA | 44305-SF1-914 | |
HONDA | 44305-SF1-G10 | |
HONDA | 44305-SF1-G11 | |
HONDA | 44305-SF1-G12 | |
HONDA | 44305-SF1-G13 | |
HONDA | 44305-SK7-J21 | |
HONDA | 44305-SK7-J22 | |
HONDA | 44305-SK7-J23 | |
HONDA | 44306-SF1-305 | |
HONDA | 44306-SF1-910 | |
HONDA | 44306-SF1-911 | |
HONDA | 44306-SF1-912 | |
HONDA | 44306-SF1-913 | |
HONDA | 44306-SF1-914 | |
HONDA | 44306-SF1-G12 | |
HONDA | 44306-SF1-G13 | |
HONDA | 44306-SF1-G14 | |
HONDA | 44306-SK7-J21 | |
HONDA | 44306-SK7-J22 | |
HONDA | 44306-SK7-J23 |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 15-1053 METELLI CIFAM w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy 15-1053 METELLI CIFAM:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.