Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » L2377 monroe

Sworzeń wahacza L2377 MONROE

L2377 Sworzeń wahacza MONROE
monroe L2377
Sworzeń wahacza L2377
L2377
monroe L2377 Sworzeń wahacza
Sworzeń wahacza L2377 monroe
Sworzeń wahacza L2377 monroe
47.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

L2377

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,500
Długość opakowania [cm] 11
Szerokość opakowania [cm] 6
Wysokość opakowania [cm] 6
nr EAN 5412096364921

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza L2377 MONROE

Sworzeń wahacza przód L/P (dół/zewnątrz przód) (średnica stożka 18mm, z dodatkami) pasuje do: MERCEDES 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), 190 (W201), E (A124), E (C124) 1.8-6.0 10.82-10.01
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      124 333 01 27
MERCEDES-BENZ      124 333 03 27

Zastosowanie Sworzeń wahacza L2377 MONROE w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.