Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » L24022 monroe

Sworzeń wahacza L24022 MONROE

L24022 Sworzeń wahacza MONROE
monroe L24022
Sworzeń wahacza L24022
L24022
monroe L24022 Sworzeń wahacza
Sworzeń wahacza L24022 monroe
Sworzeń wahacza L24022 monroe
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

L24022

producent:

MONROE

Rozstaw otworów 1/rozstaw otworów 2 42mm
Ciężar [kg] 0,600
Wymagana ilość 2
Długość opakowania [cm] 14,5
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 5412096243349

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza L24022 MONROE

Sworzeń wahacza przód L/P (zewnątrz przód) (średnica stożka 15mm) pasuje do: OPEL COMBO/MINIVAN, CORSA A, CORSA A TR, CORSA A/HATCHBACK, CORSA B, CORSA B/HATCHBACK, TIGRA 1.0-1.7D 09.82-10.01
numery OEM:
OPEL      16 03 128
OPEL      16 03 161
OPEL      16 03 187
OPEL      90444294
VAUXHALL      90295324
VAUXHALL      90444294

Zastosowanie Sworzeń wahacza L24022 MONROE w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.