Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Strona zabudowy | na dole |
Rodzaj połączenia | Torba |
Długość opakowania [cm] | 12,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 9 |
Wysokość opakowania [cm] | 8 |
nr EAN | 5010874757424 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza ME-BJ-6313 MOOG
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
2013520027, 2203520027, 2203520227, 2303520027
C2C12119, C2C18350, C2C26852, C2C36866, C2D4013
JAGUAR | C2C12119 | |
JAGUAR | C2C18350 | |
JAGUAR | C2C26852 | |
JAGUAR | C2C36866 | |
JAGUAR | C2D4013 | |
MERCEDES-BENZ | 2013520027 | |
MERCEDES-BENZ | 2203520027 | |
MERCEDES-BENZ | 2203520227 | |
MERCEDES-BENZ | 2303520027 |
Zastosowanie Tuleja wahacza ME-BJ-6313 MOOG w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza ME-BJ-6313 MOOG:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.