Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » JBU167 trw

Sworzeń wahacza JBU167 TRW

JBU167 Sworzeń wahacza TRW
44.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

JBU167

producent:

TRW

Długość [mm] 48
średnica zewnętrzna [mm] 40
nr EAN 3322937912100

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza JBU167 TRW

Silentblock wahacza tył L/P (dół/zewnątrz tył) pasuje do: MERCEDES 124 (A124), 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), 190 (W201), C (A205), C (C204), C (C205), C (CL203) 1.5-Electric 10.82-

Sworzeń wahacza JBU167 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Sworzeń wahacza JBU167 producenta TRW

MERCEDES-BENZ

2013520027, 2043330414, 2043520027, 2203520227, 2213520027, 2213520127, 2303520027, 2313330227, A2013520027, A2043330414, A2043520027, A2203520227, A2213520027, A2213520127, A2303520027, A2313330227

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      201 352 00 27
MERCEDES-BENZ      204 333 04 14
MERCEDES-BENZ      204 352 00 27
MERCEDES-BENZ      220 352 02 27
MERCEDES-BENZ      221 352 00 27
MERCEDES-BENZ      221 352 01 27
MERCEDES-BENZ      230 352 00 27
MERCEDES-BENZ      231 333 02 27
MERCEDES-BENZ      A 201 352 00 27
MERCEDES-BENZ      A 204 333 04 14
MERCEDES-BENZ      A 204 352 00 27
MERCEDES-BENZ      A 220 352 02 27
MERCEDES-BENZ      A 221 352 00 27
MERCEDES-BENZ      A 221 352 01 27
MERCEDES-BENZ      A 230 352 00 27
MERCEDES-BENZ      A 231 333 02 27
MAYBACH      201 352 00 27
MAYBACH      A 201 352 00 27

Zastosowanie Sworzeń wahacza JBU167 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza JBU167 TRW:

Paweł, Warszawa
2023-07-09
 5/5
Do Opla Merivy 1.6 105KM 2007 Z16XEP pasuje idealnie. W oryginalnym wahaczu sworzeń jest przymocowany na 3 nitach które trzeba rozwiercić lub usunąć w inny sposób
JACEK, Stargard Szczeciński
2019-12-13
 5/5
stosowałem części tej firmy w starym samochodzie i bardzo dobrze się sprawdzały
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
wojtek, Marki
2021-05-13
 5/5
Bardzo dobra jakość i niska cena.
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić JBJ1073 trw i tak zrobiłem
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie trw , także teraz
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2022-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2025-04-21
 5/5
Wszystko ok

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.