Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » OP-ES-5579 moog

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-5579 MOOG

OP-ES-5579 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MOOG
moog OP-ES-5579
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-5579
OP-ES-5579
moog OP-ES-5579 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-5579 moog
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-5579 moog
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

OP-ES-5579

producent:

MOOG

Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 17
Kształt prosty
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 74
Długość 2 [mm] 20,7
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M12X1.5
Długość opakowania [cm] 13
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 5010874755031

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-5579 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: OPEL VECTRA B, SAAB 9-5 1.6-3.0D 09.95-12.09

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-5579 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-5579 producenta MOOG

OPEL

0324063, 1603286, 324063, 90512775, 93186321

SAAB

4836540, 4905949

numery OEM:
OPEL      0324063
OPEL      1603286
OPEL      324063
OPEL      90512775
OPEL      93186321
SAAB      4836540
SAAB      4905949
VAUXHALL      90512775
VAUXHALL      93186321

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-5579 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-5579 MOOG:

Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Tomasz Zakrzewski
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.