Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48006 ngk

Cewka zapłonowa 48006 NGK

48006 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48006
Cewka zapłonowa 48006
48006
ngk 48006 Cewka zapłonowa
Cewka zapłonowa 48006 ngk
Cewka zapłonowa 48006 ngk
271.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U6002

numer części:

48006

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 6
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 4010326480062

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48006 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: FIAT STILO, OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, MERIVA A, VECTRA B 1.3-1.8 10.90-
numery OEM:
OPEL      1208307
CHEVROLET      19 005 212
CHEVROLET      19 005 212 156 300
DAEWOO      19 005 212
DAEWOO      19 005 212 156 300
PONTIAC      19 005 212
PONTIAC      19 005 212 156 300
BUICK      19 005 212
BUICK      19 005 212 156 300
CADILLAC      19 005 212
CADILLAC      19 005 212 156 300

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48006 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48006 NGK:

2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.